Pages

Tuesday, April 6, 2010

Cake n Cuppies For Bites 2


Salam,

Tempahan kali ni dari Bites Cafe n Bistro di Lagenda Height Sg. Petani. Diterima pada hari Selasa untuk dihantar pada keesokkan harinya. Disebabkan saya tiada tempahan minggu ni so tiada masalah untuk menyiapkan tempahan Ms Wing ni.
Ms. Wing mintak sebijik kek dan 20 cuppies yang fancy colour. Kadang2 saya ni blank jugak nak create design utk cuppies..tambahan pulak utk cafe. Kalau kenduri kawin senang ja letak roses habis citer tapi utk cafe ni len skit. Alangkah bagusnya kalau kastema memberikan design yang dikehendaki lagi senang keja saya!...So utk kali ni Ms. Wing mintak design simple dan ada love.

Untuk kek saya telah sediakan Coffee Black Forest :


Coffee Black Forest : Filling with choc ganache yang dimasak bersama custard dan coffee paste

Disebabkan tempahan lepas saya terlupa nak amik gambar cuppies, jadi kali ni cuppies dok dalam petiais pon saya cepat2 snap sebagai backup..hikhikhik...abaikan sayur yang melambai2 di belakang cuppies tu ye!


yang ni masa tersedia nak gi hantag dah...

Choc. Moist Cuppies




*yaty*