Pages

Saturday, October 31, 2009

Order from Aimst University




Theme : Garden
Size : Medium set of 16pcs

Base : Coklat moist cake


Set cupcakes ini ditempah oleh seorang student berbangsa cina dari Aimst university untuk birthday rakannya Sha. (Minta maaf kerana saya tak sempat bertanyakan nama pelanggan ini) Dia minta cupcakes yang mempunyai 8 bunga, 4 kura2 dan 4 untuk tulisan. Pada mulanya saya agak terkejut bila dia mintak saya buatkan kura2. sebab belom ada pelanggan yang mintak kura2..hehehe..Saya cadangkan ladybirds, tapi bila difikirkan balik ini adalah satu cabaran, kemudian saya cuba menguli 2 ekor kura2...emmm ok kot..so saya letakkan 2 kura2 dan 2 ladybirds..Menurut pelanggan ini, rakannya minat kek yang ada bunga, so saya cuba memberi yang terbaik kepada beliau sesuai dengan budget..
Harap adik aimst ini puas hati dengan tempahannya..To Sha, hepi besday 20th...


Seronoknya bila dapat feedback macam ni...
Guest : hey, im the girl who ordered the cupcakes from you (latest post) thanks a lot! My friend is very happy and the cakes is delicious thanks once again