Pages

Thursday, October 14, 2010

Vege Cake


Salam..
Akhir2 ni saya jarang masukkan entry di sini sbb sibuk dengan tugas2 lain dan kelas dibawah seliaan YKS. Agak lama jugak ode kek ni sori ya dik akak tak berkesempatan nak tayangkan di blog dgn segera..tapi kalau dekat Facebook cepaaattt ja saya updet hehehe..jadi sila silalah add saya di Facebook untuk dapatkan info terkini...terpantas dan terr..terr lagi...

Berbalik pada tempahan di atas ni adalah dari student Aimst, Ms Menaka untuk sahabat mereka yang menyambut hari jadi yg ke 21..mereka mahukan kek choc vege tapi saya dah upgradekan ke vege choc dan vanila cake...Menaka cuma mahukan 1/2 kg sebab cuma 2 org saja nak makan katanya..biasanya saya tak buat kek kurang dari 1kg sbb tak boleh nak kaver kos saya..tapi rasa kesian pulak saya pon penah berada di tempat mereka jugak dulu..lagipon students Aimst memang dah selalu buat tempahan..so akhirnya saya setujuk!...

Kek cuma dihias simple mengikut kemahuan Ms Menaka yang nakkan blueberry filling dan Choc. topping...Thanks Menaka..semoga gembira meraikan majlis sahabat anda..dan tak lupa jugak..selamat menyambut deepavali (in advance!)...

Feedback sms dari Menaka...kek sedap dan cantik...TQVM semoga berurusan lagi..
*yaty*