Pages

Thursday, March 25, 2010

Tempahan dari Azliyati untuk Hubby tersayang...

Monte Carlo Choc Cheese Cake

Salam suma,

Kek ini ditempah oleh rakan sekampong saya yang tinggal dan bekerja di Kulim. Azliyati menempah kek ini untuk hubby tersayang sempena harijadi beliau. Azliyati ni tinggal di Kulim belakang Secret Recipe jer tapi kali ni memilih kek saya untuk kelainan. Thanks to Azliyati. Pada mulanya beliau nak kek yang ini ditulis 'Happy Birthday to my lovely hubby'..tapi tah kenapa tangan saya asyik tak menjadi ja masa mendeko kek ni..berlainan teknik saya guna untuk tulis atas kek ni suma tak menjadi pada pandangan mata saya...im so sorry.. So jalan mudah terakhir ialah tak tulis langsung dan cover jer ataih kek dgn fresh strawberries. Alhamdullilah la beliau suka dengan design nih..


Azliyati jugak order sekotak Chocolate pelbagai perisa dan design. (Thanks to Lina Langkawi sebab susah payah poskan kak t kotak2 ni..duit pon blom bayag gi nih..)..jauh betoi kotak ni jalan..dari KL ke Langkawi merentasi lautan pehtu balik semula ke Sg Petani...mmg la xpensive and xclusive untuk pelanggan nih..Saya bukan saja mencari keuntungan tapi yang penting kepuasan pelanggan!...



Terima kasih Azliyati nanti kalau nak order pizza tu bagitau awai noh...kepada hubby nya... saya ucapkan Selamat Hari Jadi dan selamat menikmati kek dan choc. khas dari Krazycakes...




*yaty*