Pages

Monday, March 8, 2010

Bersantai bersama ex-PNE frenz

Salam suma,

Entry hari ni saya cuma nak melayan foto2 dari last dinner on friday, 5hb lepas. Dinner dibuat di Restoran Shezan, ini kali kedua kami ke sini dan mayb yang terakhir..mana tahan kan setiap kali nak bayar bil ada saja masalah..kira silap laa..duit lebih la..menu kurang la..macam2. Saya harap tetamu yang berkunjung ke restoran ini akan lebih berhati2, sebab kami dah kena 2 kali! sila perhatikan bil anda sebelom membuat pembayaran.

Dinner dihadiri oleh sebahagian rakan2 ex-PNE Marvellous Sdn. Bhd...Ms.Lai, Ms.Ooi (a.k.a Majlis Perbandaran SP hehehe), Nida, Ms Elaine, Kak Faridah (lambat!), Pakcik Nasir dan saya..Kali ni saya sempat buatkan Monte Carlo Choc Cheese Cake untuk dinikmati sahabat2 saya..dengan deco yang simple! hehe janji makan sedappp ye tak??!..masuk lif tekan sendiri kihkihkih

Ada orang perasan besdey dia..

haah tu la MPSP kita berbaju pink...menu dia sorang saja..tomyam bihun, roti arab dan mee goreng tapi badan dok keding jer..rugi..rugi..makan tak nampak p mana!

Best jugak sesekali dapat sembang2 dan makan2 bersama sahabat2 lama..banyak gosip2 yang kuar malam tu..dinner habih dalam pukul 11pm..arghhh ngantukk aaa...!

Sebelom tu, meh tengok Lemon Butter Cheese Cake yang saya buat tadi..


hmmm yummy...ada yang dok meleleh ayag liog?..jangan malu2..jangan segan2..kol jer..
penghantaran sehingga ke depan pintu rumah anda..



*yaty*