Pages

Saturday, January 1, 2011

Tempahan musim cuti sekolah 2010 (Part 1)

Salam.....
Lama sungguh blogku terbiar..teramat bz melayan permintaan kastema di musim cuti sekolah ni...suka sangat, alhamdullilah..rezeki dari Allah (swt)...
Tapi bila taim nak update fotos dalam blog mula la orat balog nek tengah belakang hahahahah...
sejak2 ada Facebook, xtvt kek banyak saya upload di FB..jadi sudi2 lah add saya di sana...
Untuk tempahan musim cuti sekolah ni saya masukkan ke beberapa post...ada yang dah terlupa nama kastema, harap maaf ya..tegur2lah di chat box, nanti saya masukkan nama anda...

Tempahan kak Ros (sepupu) untuk majlis perkahwinan adiknya...tema maroon. Memang ramai yg tempah kaler maroon musim kenduri kali ni..sampai jemu saya bermain dgn kaler nih...


Rose cookies tempahan Akma untuk majlis perkahwinannya...tema biru..

Set chocolate tempahan Akma untuk hantaran..tema biru silver



Tempahan Azliyati Intel untuk majlis hari jadi anaknya...choc moist cake 2kg/Ben 10

Tempahan Bank Rakyat, Baling...




Tempahan majlis perkahwinan di taman Intan (nama lupa daaa)...kek steam buttercream/choc moist...total 3kg