Pages

Wednesday, May 26, 2010

My birthday on 22nd May

Entry khas ni saya buat sebagai mengucapkan TERIMA KASIH kepada org yang tersayang yang berada disekeliling saya dan yang sentiasa membantu saya dalam susah dan senang...

Dalam kesibukkan menyiapkan order2 kastema, saya tak sempat menyambut hari jadi tahun ini dengan sepuasnya seperti tahun2 lepas..

Lunch untuk birthday saya disediakan oleh Mr Hubby!
Fish n Chips...hmmm yummy!
Hadiah pertama secara surprise dari my BFF..cikgu Harwanne..tgh kita dok kalut membancuh tpg tiba2 cikgu ni dah terpacak kat depan rumah...hihihi bess nih!..len kali buat lar lagik!
Alhamdullilah set ni buleh la rasmi time bulan posa nanti..makan nestum masa soq(sahur)
Hadiah kedua plak, dari sahabat sekolah rendah Siti Mariam yg tgh rancak menjalankan biz Pad Halal/perabut Jati dan macam2 adaaaaaa...wei Yam aku tak tau nak habag biz hg banyak sangat!


Terima kasih suma.....opppsss mana kek????? sori, memang takdak sebab tokey kek bizissss...
*yaty*